dimarts, 15 d’abril del 2008

demà mateix em faig del PSC!



Bé Carme...bé!

5 comentaris:

sònia ha dit...

Absolutament depriment!

Sort que ja no se n'esperava res d'aquesta gent!

Salvador Grifell ha dit...

No entenc quin és el motiu que et facis del PSC. No serà perquè la Maleni és de nou ministre de Foment, no?

brufus ha dit...

jajajaja

crec que el post tenia el to que havia de tenir. has dit moltes coses, amb molt poques paraules.

bon post.

pablo ha dit...

Salvador, no pateixis que no hi ha cap raó per a fer-me del PSC, ni la Maleni ni la Chacón em convencen prou.

Era en to irònic, company! ;)

Joan, hauríem de deixar constància d'aquest moment històric en què coincideixes en la linia d'una entrada del meu bloc! increíble!

Anna ha dit...

És impressionant. Jo veient el vídeo ja m'estava imaginant quina una en farien els del Polònia, i reia jo sola!, jejejej. Si és que el final o t'ho prens a caxondeo, o és per posar-se a plorar eh?

Quina gràcia la Chacón dient Viva Espanya, Viva el Rei, jo tampoc no l'he vist molt convençuda, per això....