dimecres, 26 de març del 2008

Jo Galeanejo, i tu?

Hi ha llibres, vídeos, cançons i altres tipus de creacions artístiques que per la seva claredat, per la seva qualitat o bé per com ens impacten, em produeixen irrefrenables ganes de col·lectivitzar-ho i difondre-ho per a que ho disfruti quanta més gent millor. Em passa amb moltes coses i amb diversos autors, però hi ha un que guanya per golejada, que va líder destacat: l'Eduardo Galeano.
Ja n'he parlat o l'he citat en vàries ocasions en aquest bloc i suposo que qui més qui menys ha aguantat alguna xapa meva sobre ell. Suposo que per això la gent em va enviant vídeos o escrits que troba per la xarxa, i avui he rebut aquest vídeo.
Parla per si sol, gaudiu-ne...i parlem-ne després si voleu!

3 comentaris:

sònia ha dit...

Si que Galeanejo, si.....i força que ho faig!!
Però és que tinc la certesa que no seria qui sóc si no m'haguéssin passat dues coses molt importants a la vida: la primera... anar al cau, i la segona sens dubte, conèixer a aquest mestre!
(sense ànims de menysprear la resta d'experiències, que indubtablement també hi han contribuït...per bé o per mal!jeje)

Així que a galeanejar s'ha dit...a despertar consciencies!

Vagi bé!



Per cert, Elena....ja tinc entre les mans un llibre de la Gioconda Belli!:P

pablo ha dit...

bravo!
gran reflexió...la connexió entre Galeano i el cau trobo que és màgica i espectacular!!!!

clar que si!
obrim un agrupament amb nom obvi? ;)
AE Eduardo Galeano. Maquíssim!

au!


i visca la Gioconda Belli! (tot i que per mi...queda per sota del master de masters!!)

sònia ha dit...

Fet!!
Ja estic veient la presentació en societat de l'AE Eduardo Galeano a la propera assemblea...

...i així de pas, podria venir ell a fer la cloenda!