dijous, 6 de març del 2008

divendres a iCat fm

Aquest Divendres a les 23h ens han convidat a anar a iCat fm a parlar d'aquest projecte de l'EsperanSaharaui. En un programa anomenat Cabaret Elèctric.
Després de distribuïr més de 1500 unitats i organitzar una presentació del disc a Madrid per la setmana vinent, serà genial poder començar a explicar què, com i perquè hem fet tot el que hem fet en aquest any que fa que dura aquesta aventura. Em fa especial il·lusió l'entrevista, no passa cada dia que et truquin de la ràdio per anar a parlar i a més a mi em situarà el cap a l'Argentina, on vaig tenir l'opció d'anar a vàries ràdios de per allà (veure'n una crònica aquí) a explicar què passava al Sàhara, als Països Catalans i a Jujuy, el meu triangle de les bermudes particular.

Us convido a seguir l'entrevista malgrat l'hora intempestiva, no crec que sigui massa llarga, a més, hi haurà música en directe amb algun dels grups participants en el projecte, per fer la cosa més amena. Penseu que iCat es pot seguir per freqüència de ràdio normal i per internet tant en directe com més tard, ja que juraria que guarden els programes i es poden escoltar al web. Aquí us deixo l'enllaç amb la informació de tots els modes en què es pot escoltar l'emissora!

Fins divendres a les 23h!

1 comentari:

Anna ha dit...

Val a dir que deus tenir un super enxufe a l'ICAT FM no??


Tocaran els de la Chango Family?? Molen caxo!!:P:P:P

Jo no ho escoltaré, però ja em baixaré el Podcast ;)