dilluns, 4 de febrer del 2008

"Secrets" que maten

Abans de llegir...premeu el play del reproductor...la cançó dels meus "germanets" argentins dels Radio Roots va de perles per aquest escrit!



Dimecres passat m'arribà un mail informant-me que l'Estat espanyol havia regalat llençadores de bombes de fragmentació al Marroc. Al dia següent, l'Emboirik Ahmed, delegat del Front Polisari a Catalunya, em confirmava la notícia. Tot això passa mentre ZP va omplint-se la boca amb paraules de pau i concòrdia i creant Aliances de Civilitzacions.

El mateix mail explica que Espanya ja és al 8è lloc en la macabra classificació dels exportadors d'armes, classificació amb un fet bastant delator...i és que els únics membres permanents del Consell de Seguretat de l'ONU, i per tant els únics amb dret a veto, en són els primers classificats, i és que si el negoci del bomber és el foc...millor serà que mai faltin les flames!

Fa fàstic.

2 comentaris:

Anna ha dit...

Eis!

Jo tinc el cor dividit, des que tinc amics marroquins, que quan sento aquestes coses em fa mal el cor.
Ja sé que les persones no fan països, i que normalment aquestes decisions les prenen els goberns...però no ho sé, em sap greu. Sobretot el fet de que al Marroc no es pugui treure el tema del Sàhara ni debàtre'l amb ningú.

Ens hauríem d'escindir d'aquests paísos de cutres i de traficants d'armes.

eva ha dit...

OOOOH quina capçalera més molonaaaaaaaaaa