divendres, 15 de febrer del 2008

de premis i altres blocs




Des que la setmana passada el Marc em va dir que m'havia donat un premi via bloc, m'han anat caient regals virtuals. El Nuss i l'Elena s'hi van sumar, per bloc solidari i per "contra-infos" (sense voler fer ombra al bestial projecte del col·lectiu Zitzània amb els seus murals informatius).

Ara nomino 5 blocs dels que segueixo amb més atenció, però el meu obsequi (digueu-me freak i pesat si voleu) és un fragment d'un text del grandíssim Galeano, per variar.

D'entrada, el d'en Jordi de Formentera, per demostrar-me mil i una vegades que a ultramar també hi ha qui es creu el nostre projecte!

Després el d'en Teddy, bàsicament per la feina que hem fet els darrers anys i per les seves lliçons sindicals i el d'en Pep, a veure si així escriu alguna cosa. ;)

També el de l'Alba, esperant que hi pengi les seves crítiques musicals!

I ja per acabar, des del sud, el de l'orxater, per fer-me sentir valencià del nord i per ser dels pocs blocs escrits per algú a qui no conec personalment que més segueixo.

I heus ací el regalet:

"...Ayuda externa se llama el impuestito que el vicio paga a la virtud en las relaciones internacionales. La ayuda externa se distribuye de tal manera que, por regla general, confirma la injustícia y rara vez la contradice. El África negra padecía, en 1995, el 75 por ciento de los casos de sida en el mundo, pero recibía el tres por ciento de los fondos distribuidos por los organismos internacionales para la prevención de esa peste."

Us convido a enganxar el text per allà on volgueu!

Salut!

2 comentaris:

Alba Danés ha dit...

Uououou!!! jeje ja és la segona botació,... suposo que hauré de fer nominacions també. Però abans procuraré fer-te més cas... ais ais...
En fi ens veiem demà a la bikini!
i et recomano que passis pel meu blog que hi ha una sorpresa vinguda d'Olot... busca un fons verd i blanc amb la silueta de la meua comarca!

ptó!

Felip ha dit...

Uala, quina il·lusió! ^^ No ho havia vist, moltes gràcies! M'aniré pensant els meus 5 nominats xD

Genial Galeano. Sempre l'encerta, m'agrada molt aquest home!

Vinga, saluuut!