dimarts, 26 de febrer del 2008

La ciudad mentirosa. Fraude y miseria del 'modelo Barcelona'

Així es diu el nou llibre que enceto avui. El tinc al prestatge dels pendents des que el vaig comprar a La ciutat invisible fa uns dies, esperant acabar els 2 del Galeano que tenia pendents ('Patas arriba' i 'El futbol a sol y sombra') i avui li arriba el torn.

L'autor, Manuel Delgado és dels que m'inspira confiança per haver-lo llegit altres vegades. I només amb les dues ratlles de la dedicatòria, ja estic motivat per a llegir-lo. Atenció: "A quienes intentan o intenten acabar con Barcelona. Con odio."

Ja us contaré!

I ja que estrenem categoria literària...anuncio que en breu participaré d'A la vora del foc, projecte de bloc sobre llibres d'unes bones amigues.




3 comentaris:

e. ha dit...

ja estem esperant la ressenya ;)

Anna ha dit...

I la resenya del Galeano també e??

Aquest títol em sona un munt!!!No sé on n'he sentit a parlar...Tot i que no és molt encoratjador té pinta de ser interessant. Deixaré de ser una enamorada de Brcelona si me'l llegeixo???

pablo ha dit...

No deixaràs de ser una enamorada de Barcelona, al contrari, et refermaràs en els teus sentiments. I és que la Barcelona autèntica és precisament la que ens estan intentant prendre.

Ja faré ressenyes, ja. ;)


Temps al temps!