dimecres, 28 de maig del 2008

Patum

Dissabte vam fer cap a la Patum amb l'Esteve. Aquest any m'ha estat impossible pujar Dijous o Diumenge, així que em vaig haver de conformar amb l'impressionant passacarrers i la festota de les barraques. No sé què deu tenir aquesta festa que, havent-hi anat tan sols un parell d'anys, m'ha captivat tant.
I és que resulta impressionant perdre's enmig de la gentada, sota les guites, els gegants o les maces, al ritme de la música i amb un bon glop de barreja.
No fan falta grans cartells anunciant la festa, ni grans actes a pensar. La gent es torna boja amb la captivadora tradició i els seus símbols.
Si a tot això hi sumem que venia amb nosaltres la Irene des de Madrid, les grans retrobades enmig de les barraques i un concert que mai defrauda...nit complerta.
...llàstima que toqués baixar a Barcelona a quarts de cinc de la matinada!


Un moment del passacarrers i la guita. Es nota que la càmera no xuta?






7 comentaris:

Cromlec ha dit...

Quina party mare meva.

Quina enveja, jo no hi he anat mai.

Salut

Edgar

Cromlec ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Alba Danés ha dit...

Un ocellet que des de fa anys tampoc es perd la patum em va dir que t'havia vist per allà... no te'n perds ni una!!

salut!

sònia ha dit...

Osti, la Patum!! També ho tinc pendent això...

...ara que hi penso, tinc una llista taaaaan llarga de coses que vull fer....i no tinc temps per fer-les!

Em calen més dies de més hores....o un curs de gestió del temps!!!

maria freixas ha dit...

UEPSSS, a la pròxima aventura catalano.castellana( i potser palestina) m'apunto!! ja li vaig dir al david!!

salut i intifada!

e. ha dit...

En pro de la cultura, els follets el dissabte van aprendre a ballar els nans nous - versió curta!

chinikein ha dit...

Hola soc la Gema,

He obert un nou bloc "Història d'una Mare" i es molt interesant.

T'hi espero.

Gema

www.mengemdelcor.blogspot.com