dijous, 3 de gener del 2008

Nit de cabòries i gloses

Arribo a casa tard, al carrer plou i fot un fred que pela. Dia de vacances més o menys intens, estic cansadot i tot indica que serà arribar i moldre, ràpid a dormir i esperar el dia de demà. Però el cap encara té ganes de treballar i no sé ben bé perquè vaig donant voltes a mil i una cabòries que tinc a dins. Mal inici d'any! Però res que no es pugui revertir, és clar.

I què millor que proposar-vos una activitat a la que jo no podré assistir segur, tot i que em faria molta il·lusió poder-ho fer...és una cantada de garrotins per part d'Els Glossadors. I és que això de la glosa trobo que és un gènere molt desconegut i alhora interessant. I si no, mireu aquest exemple de combat de gloses fet a Felanitx.

Ja per acabar, la proposta en si, amb cartell i tot! Aquí va:

Disfruteu si hi podeu anar...i feu-me'n cinc cèntims als comentaris del post!!

au!