dimecres, 31 d’octubre del 2007

Crema Catalana


Ja és aquí, els Mesclat estan a punt de parir la seva nova criatura, que durà per nom "Cròniques Colonials". De moment, han fet públic el videoclip del single del disc..."Crema Catalana" on donen el seu punt de vista sobre la crema de fotos i símbols reials...i que podeu veure i escoltar aquí.

Ja hi ha ganes de tornar a veure'ls en acció!

i ja que hi som...per allò de fer l'espera més curta...me'n vaig 6 dies a Berlín. Així que això possiblement estigui aturat fins Dimarts vinent...a no ser que m'agafi un rampell productiu i busqui un ciber alemany...

no feu molt mal...i comporteu-vos!

Salut

6 comentaris:

e. ha dit...

sona prou bé!

vaaale... ara em llegeixo el post anterior... ;)

Anna ha dit...

Uoo!! Mesclat!!

Com molen!! A veure si fan algun concert per aqui a prop i s'hi pot anar!!

Que vagi molt bé per Berlin!! Fliparàs amb el mur, mola caxo!!

Clara ha dit...

bon voyage to berlin!

Angie ha dit...

Què està passant a Berlín??? Volem fotos! Volem fotos Volem fotos!
Petonets...

pablo ha dit...

a Berlin hi passa de tot...imagineu-vos una ciutat amb tot de gent alemanya que no vol parlar res que no sigui alemany...i nosaltres que el maxim que podem fer es explotar el nostre raquitic english...impressionant!!

em vaig descuidar el cable de la camera a casa, aixi que les fotos...dimarts!

i res...que aixo val molt la pena...pero enyorem la terreta cortsenca!

una abracsada!!

...em cagon els teclats alemanys!!

äöµß§...que raros son aquests teclats!

Alba Danés ha dit...

Jejje, i jo dien-te que tots saben parlar anglés... serà que aneu per llocs estranys!! ;)