dijous, 25 d’octubre del 2007

La Repúbli-k fa 5 anys!


Darrerament, al barri es van succeïnt les festes d'aniversari d'entitats...jo vaig començar a prendre'n consciència quan cosa de 4 anys ens vam plantejar el 10è aniversari de l'Agrupament. A partir d'aquí, els Diables de les Corts també van cel·lebrar els 10 anys...la JERC en va cel·lebrar 15 (si no m'equivoco)...l'Esplai Natzaret diria que també va fer festeta commemorativa d'aniversari i aquest any toca el torn d'una de les entitats més en forma del barri...els de La Repúbli-k de l'Avern commemoren aquest any (de fet, avui mateix) que en fa 5 van decidir posar-se d'acord per muntar un grup de percussió. A més, l'any passat el Casal de Joves (que no seria una entitat però si que és un ens partícep i actiu a l'entramat associatiu del barri) va cel·lebrar els 20 anys i d'entrada aquest any la Plataforma fa 10 anys (veurem si es cel·lebren "por todo lo alto" o què).

La cel·lebració del 5è Aniversari de La Repúbli-k tindrà lloc aquest Dissabte a la tarda i a la nit pels carrers del casc antic de les Corts, cercavila, correfoc i concerts (entre d'altres) ompliran el temps. A poc que pogueu...us animo a passar-vos-hi i a substituïr-m'hi, jo no hi seré perquè marxo d'excursió amb l'Agrupament...(algú haurà de muntar això d'aquí a 10 anys!!) ;)

Des d'aquí aprofito, avui que precisament fa exactament 5 anys que va ser fundada, per felicitar aquesta gent i encoratjar-los per a continuar donant guerra per allà on vagin.

Ens veiem als carrers!