diumenge, 28 d’octubre del 2007

cap de setmana d'enyorança...i satisfacció!!

Tot just fa un parell d'hores que he tornat a casa, ahir al vespre, després que el Consell de Vegueries ocupés tot el matí i d'un entranyable dinar entre amics (que caldrà repetir aviat), vaig córrer a casa a fer-me la motxilla per marxar (si la RENFE no ho impedia) cap a Ribes de Freser, on els Raiers de l'agrupament estaven de sortida.
La meva funció a la sortida, evidentment era ben diferent al paper que m'ha tocat jugar els darrers anys...la unitat ja està configurada amb 3 caps al capdavant...i jo no sóc cap d'aquests. Així que durant la nit de Dissabte i tot Diumenge (excursió al Taga inclosa), em tocava experimentar amb un nou rol.
Ara mateix m'adono que m'he passat el cap de setmana disfrutant de la unitat actual (les 3 generacions que van configurar fa 3 anys la meva primera unitat de Llops) però submergit en un mar de records...des dels primers campaments d'Estiu de l'any 2002 amb els Raiers...de l'inici de curs 02-03 com a cap dels Raiers...dels Llops...dels Pioners i de molts petits moments, aquells que et queden impertorbablement gravats a la memòria.
Diguem-ne que sempre, quan pensava en el llunyà moment de deixar de portar unitat, estava convençut que em suposaria un gran buit interior, i avui, després d'aquest cap de setmana, ho puc confirmar, tot i que tornar a poder arribar de l'excursió amb la cara vermella per la calefacció del tren, les cames trinxades de la caminada i una gana tremenda, però amb la satisfacció màxima pel cap de setmana viscut i els reptes assolits, de ben segur que contribuïran a omplir mínimament la qüestió.

De camí al Taga, poc després d'haver sortit de Ribes de Freser...

Els raiers dalt del cim del Taga (2011 m.)

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Que bonic.

Trescar per els paratges on en Xiri es va despedir.

manel

e. ha dit...

quina peaso unitat!!! :D

eva ha dit...

Raiers al Taga, sí senyor!!!

Una abraçada als raiers, els la fas de part meva?

petons

Anònim ha dit...

uaau!! és que són els millors...!es queixen una miqueta però com no, ho acaben fent tot! quina emoció veure'ls!! tinc unes ganes d'abraçar-los a tooots...!

1 petó molt fort a tots als raiers..!

brufus ha dit...

grans fotos!
No sé quina prefereixo, la primera que apareix una bossa, o la que surt un periodista de caiga quien caiga :p

Bueno tots sabem qui serà la furgoneta de setmana santa i d'estiu?
A no ser que l'Eva s'ho repensi, no es pas difícil, l'intensiu de la Rovira està resultant ser una mica més llarg del previst, i pel que fa la clara... No vaig deixar l'agrupament en un estat econòmic prou fort com per poder anar pagant caixes de canvis...

I si l'Eva s'ho repensa segur que alguna unitat vol un altre cap...

O sigui que m'acabareu convidant i jo acabaré venint :) Això si no fem un campament d'expinacs :D

Anna ha dit...

Eeeeh!!!
Què passa amb el meu intensiu...:P
Jo proposo fer campaments d'expinacs amb panses i participar de l'activitat conjunta!!! Si ens deixen clar!!!

Quins Raiers més guays..i quins llops i quins follet si QUINES PIONERES!!!!

Oleeeee!!!!

Alba Danés ha dit...

uops no sabia que enguany no erets cap... i doncs quin és el teu "rol" ara?

:)

e. ha dit...

eeeh que jo també estic fent intensiu, eh?

però ja m'he demanat foyets a setmana santa... ara, que si hem de fer un campament de panses, doncs bueno, potser m'ho repenso!