dimecres, 7 de novembre del 2007

tornat de Berlín...

Fa una estona que he arribat a casa després de 6 dies a Berlin...el cansament m'impedeix fer una crònica extensa, però si resumir en poques paraules aquests dies. Dies d'excessos de tot tipus menys del de sempre, de descobriments, de nous amics (sobretot en Hölger, de Lucha Amada), de seguir extenent el projecte del disc pel Sàhara, de repassar la història contemporània amb el mur i de música...molta música, de nous grups coneguts però també bàsicament dels Che Sudaka, que ens han convidat a afegir-nos al seu dia a dia en plena gira.

Me'n vaig a dormir amb unes fotos i una recomanació claríssima...si aneu a Berlin no deixeu d'anar a les pizzeries Il Ritrovo i I Due Forni, són sublims i tenen les parets plenes de dedicatòries personalitzades de centenars de grups d'arreu del món que han passat per la ciutat a tocar! Tampoc us perdeu la botiga Fusion, que també serveix de seu de l'organització antifeixista més important d'Alemanya (de la que properament faré un post) Antifaschistische Aktion.


El punt de referència per excel·lència de la ciutat de Berlin, a Alexanderplatz


Demà penjo alguna cosa més extensa...

Bona nit!

2 comentaris:

Anna ha dit...

Pablo!!!

Si és que Berlín mola caxo!!!!Jo també hi vull tornar!! Que amb un mes no en vaig tenir prou!!!
Viscaaa!! Espero que el meu amic sevillano us tractés bé ;)

Petonssss

Pep ha dit...

Ei nanuu !

Benvingut de nou !

Però no siguis ranci explica una mica el viatge, què vas veure, com és allò, què tal la gent ... I no val fer una crònica de hooligan explicant nomès la cantitat de cervesa que vas ingerir

^__^