dijous, 18 d’octubre del 2007

benvinguda a can picatatxa

M'he decidit a obrir un nou bloc cansat dels problemes que em donava l'anterior editor...així que us deixo aquí l'anterior enllaç per a qui li interessi...i inicio aquesta nova aventura blocaire esperant que la meva línia editorial sigui prou interessant com per a que la blocaire més activa i "pluriempleada" que conec, l'Eva, es vagi passant per aquí a comentar.

El nom del blog trobo que em defineix bastant bé...i és fruït de la recerca pels diccionaris d'un parell de persones un matí qualsevol...com si no hi hagués res millor a fer! Gràcies Elena!

2 comentaris:

eva ha dit...

Clar, pluriempleada, si no pareu d'obrir blocs nous...!

Estic segura que si ets capaç de mantenir una constància en l'actualització les teves tatxes ens faran picar a tots.

Una abraçadota, ens veiem per aquí.

e. ha dit...

sí que tenim poca feina, sí jajaja!

però el gran diccionari de la llengua catalana és un bé de déu, ai! :)*

per cert, tant obrir blogs, i tan poc cuidar els que ja teniem... casumdena!

un petó, xerraire!