diumenge, 18 de novembre del 2007

crònica dels calfreds inevitables...

Ja fa 2 mesos que vaig creuar l'oceà Atlàntic tornant de l'Argentina. A voltes m'envaeix la nostàlgia del meravellós mes passat allà, de la gent que vaig conèixer, dels llocs que vaig descobrir i com no, de les sensacions que una a una, vaig viure durant 30 dies.
En aquests moments, em dedico a revisar fotos, escrits i mails que vaig escriure al llarg d'aquells dies i avui, llegint el que vaig escriure el primer dijous que vaig participar a la marxa he recordat un dels primers vídeos que vaig veure, i sobretot escoltar, de la Hebe de Bonafini.

El vídeo recull vora d'un minut i mig de la intervenció de la líder de les Madres en una videoconferència que es va fer entre el Fòrum de Davos i el Fòrum Social de Portoalegre en la que hi participava l'argentina i el multimilionari George Soros. Anys després continuo escoltant el vídeo i la sensació de ràbia, i la pell de gallina apareixen igual que el primer dia.

Traieu les vostres pròpies conclusions...i compartiu-les amb tothom si us ve de gust!