dimarts, 16 de setembre del 2008

va d'humoristes, alcaldes i regidors

L'altre dia, en plena sobretaula, llegia a El Periódico l'entrevista a l'alcalde Jordi Hereu, que tenia, com a tema estel·lar, la unió del TramBaix i el TramBesòs per la Diagonal de Barcelona. I és que sembla que a l'Ajuntament es decideixen per carregar-se un parell de carrils de l'avinguda més important de la ciutat per tal d'instal·lar-hi el tramvia que creui la ciutat. El concepte més interessant llençat per l'alcalde: "pacificar la Diagonal", és a dir, reduïr el volum de cotxes i, textualment, "convertir l'avinguda Diagonal en un passeig".
A mi ja em sembla prou bé que mirin de reduïr els cotxes que corrin per dins la ciutat. També em sembla genial que mirin de potenciar el transport públic (alternativa que cau de calaix al transport privat).
Però uns dies abans llegia que els conductors d'autobusos denunciaven les retallades que l'Ajuntament ha imposat a 47 linies des del dia d'ahir per un descens dels passatgers. Curiosa fòrmula per a potenciar el transport públic...

Deu ser que se'ls ha oblidat que la particularitat dels serveis públics és que no té perquè ser rendible, bàsicament s'ha de basar en donar un bon servei a la ciutadania.

Tot plegat, sembla de broma.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

jo que pensava que a bcn això del metro, que a mi em ve tant gran i que nose si mai em podria arribar a pendre les combinacions, no tancava mai. Però ja ho he après, sempre ens trobem la Larita, jo i cumpanyia, patejant per bcn a les tantes de la amtinada sempre que vim de concerts i a veureus...



fins aviiaaat!!!

Noe, de la Mulassa!!

Lara ha dit...

osti pablo, no se t'en escapa ni una!! D'acord, ho buscaré i et diré el què!

fins AVIAT (amb majúscules, per si no ho havies notat)