dilluns, 17 de desembre del 2007

dimecres me'n vaig a la presó


Dimecres me'n vaig a la presó de joves de la Trinitat. Tranquils, no he robat res ni he comès un assassinat ni l'he liat a una mani, ni tan sols he estat víctima d'un muntatge policial. Hi vaig amb uns bons amics que hi van a fer una mica de música per als interns, i m'han convidat a anar-hi.

Tinc moltíssima curiositat per saber què hi trobaré a dins. L'aspecte me l'imagino, ni que sigui pel cine i la televisió, però l'actitud de la gent i l'ambient que s'hi respira són dos aspectes que em tenen especialment intrigat.

D'altra banda, tota la qüestió de la funció que acompleix la presó en la reintegració dels presos a la societat, també és un tema que m'intriga (i que difícilment resoldré Dimecres) però del que espero extreure'n si més no alguna dada interessant...ara per ara, no tinc massa clar que la presó i tot el que comporta, faciliti la reintegració dels interns en el dia a dia de la societat.

Ja us diré el què.

Si algú té alguna curiositat que vol que observi a dins la presó...que m'ho faci saber!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres ja explicaràs, ja veiem que no et perds cap ni una oportunitat.

eva ha dit...

Jo vaig anar a actuar a Can Brians amb el grup de teatre musical. Va ser tota una experiència. Si vols, tornant de la teva visita en parlem.

Obre bé els ulls, observa amb ment oberta i veuras que en el fons, em penso, és un lloc com un altre.

e. ha dit...

Sí sí, obre bé els ulls i a veure què hi sents... i ens ho expliques!